28 Kasım 2010 Pazar

a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani




a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani şarkı sözü, a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani dinle, a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani indir, a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani video klip klibi izle


a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani


Kahpe felek ile kavle tutuitum
Sihhat kendisinde dert bana kaldi
Ne kadar isterdim dostlarla gezmek
Seyyah kendisinde yat bana kaldi

Bir deiil bei deiil yediiim darbe
Geldi benim ile bulaiti harbe
Kanunsuz destursuz çok fazla zorba
Her yani zaptetti yurt bana kaldi

Yalvarmakla hiç insafa gelmiyor
Pençesine düien asla gülmüyor
Kurban kessen bildiiinden kalmiyor
Aleme güler yüz sert bana kaldi

Gözden dökme Noksan kanli yailari
Feleiin hesaba gelmez iileri
Tevhit iahadettir iiin bailari
Herkes bir hayalde virt bana kaldi

Kaynak: Hodlu Noksani
Yöre: Artvin

Söyleyen : Hodlu Noksani



a Kaldı (Kahpe Felek) - Hodlu Noksani



0 yorum:

Yorum Gönder