28 Kasım 2010 Pazar

Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü




Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü şarkı sözü, Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü dinle, Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü indir, Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü video klip klibi izle


Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü


Yaimurlar ve sen, ayrildik neden
Sen yokken bu dünya nasil dönüyor bilmem
Aik geldi kapimi çaldi, aklimi baiimdan aldi
Yani iimdi dünyanin bütün derdi bana mi kaldi

Kalsin, bana kalsin, hayat çiçek, sen balsin
Kalsin, bana kalsin, hayat güzel, sen varsin

Ay bana kalsin, güller bana
iarkilar bana kalsin, geceler bana
Ay bana kalsin, güller bana
Yalnizlik bana kalsin, kediler bana

Yaimurlar ve sen, gözyailarim neden
Hem sevip hem ayrilmak kader miymii bilmem
Aik tuttu daii deldi, balik olup denize daldi
Yani iimdi dünyayi kurtarmak bana mi kaldi

Söyleyen : Ezginin Günlüğü



Bana Kalsin - Ezginin Günlüğü



0 yorum:

Yorum Gönder