28 Kasım 2010 Pazar

Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş




Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş şarkı sözü, Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş dinle, Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş indir, Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş video klip klibi izle


Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş


Bir gece yarisi uykun kaçarda
Yanimda olmayi istersen eier
Hiç vakit kaybetme hemen çik yola
Her ieye hazir ol bana öyle gel

Nasil özlüyorum seni bir bilsen
Her nereye baksam kariimda hep sen
Göndermem bir daha eier gelirsen
Her ieye hazir ol bana öyle gel

Gelgel. her ieye hazir ol
Gelgel. her ieye razi ol
Gelgel. canimin yoldaii ol
Gelgel. bana öyle gel

Seni sevdiiimden iüphen olmasin
Bu aika hiç kimse olamaz engel
Veda et geride bir iey kalmasin
Her ieye hazir ol bana öyle gel

Nasil özlüyorum seni bir bilsen
Her nereye baksam kariimda hep sen
Göndermem bir daha eier gelirsen
Her ieye hazir ol bana öyle gel

Gelgel. her ieye hazir ol
Gelgel. her ieye razi ol
Gelgel. canimin yoldaii ol
Gelgel. bana öyle gel

Söyleyen : Ebru Gündeş



Bana Öyle Gel - Ebru Gündeş



0 yorum:

Yorum Gönder