28 Kasım 2010 Pazar

Bana Öyle Bakma - Sarp




Bana Öyle Bakma - Sarp şarkı sözü, Bana Öyle Bakma - Sarp dinle, Bana Öyle Bakma - Sarp indir, Bana Öyle Bakma - Sarp video klip klibi izle


Bana Öyle Bakma - Sarp


Eskiden yürüdüiüm iehrin sokaklarinda mutluydum ben
Eskiden yürüdüiüm iehrin sokaklarinda yalniz deiildim
Arkadailar, dostlar, hep tanidik yüzler
O tanidik sicaklik
Eskiden yürüdüiüm iehrin sokaklarinda mutluydum ben
Eskiden yürüdüiüm iehrin sokaklarinda hiç üiümedim
Arkadailar, dostlar, hep tanidik sesler
O tanidik sicaklik
iimdi öyle bakma
Bana öyle bakma
Sorular sorma
Nerdeyim sorma
Bana öyle bakma
Kariimda durma
Gözlerime bakma
Eskiden yürüdüiüm iehrin sokaklarinda mutluydum ben
Eskiden yürüdüiüm iehrin sokaklarinda yalniz deiildim
Arkadailar, dostlar, hep tanidik kizlar
O tanidik sicaklik
iimdi öyle bakma
Bana öyle bakma
Sorular sorma
Nerdeyim sorma
Bana öyle bakma
Gözlerime bakma

Söyleyen : Sarp



Bana Öyle Bakma - Sarp



0 yorum:

Yorum Gönder