28 Kasım 2010 Pazar

Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal




Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal şarkı sözü, Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal dinle, Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal indir, Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal video klip klibi izle


Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal


Bana ilik rüzgarlari gönderin
Tel örgüler ardina
Sevgilinin gözlerinde benim olsun
Yaimur damlalari mavisi
Yeiile mahkum edin bozkiri
Boy atsin sevdam
Bana bir türkü söyleyin
Yarinlarima uzansin
Tel örgüler ebem olsun
Doiurtsun hasretimi

Ailamasin çocuklar
Çocuklar kanamasin çocuklar ailamasin
Sözüm var Beyrut sokaklarinda
Öldürün beni
Her sabah saat beite
Öldürün beni
Sözüm var Beyrut sokaklarinda
Yaiatin beni

Kaynak: Mecit Ünal
Yöre: -

Söyleyen : Mecit Ünal



Bana Ilık Rüzgarları Gönderin - Mecit Ünal



0 yorum:

Yorum Gönder