28 Kasım 2010 Pazar

Bana Güven - Candan Erçetin




Bana Güven - Candan Erçetin şarkı sözü, Bana Güven - Candan Erçetin dinle, Bana Güven - Candan Erçetin indir, Bana Güven - Candan Erçetin video klip klibi izle


Bana Güven - Candan Erçetin


Sen hey sen
En son giden sen
Sen olmayacaksin bana güven istersen

Ne canim böyle tanip coiacak
Ne bu mevsim hep kii kalacak
Yeniden bulacak birini bu kalp bulacak
O da gitse son olmayacak bana güven istersen

Ayni deftere ayni deftere isimler yazacak ellerim
Yaniniza sevgililer yeni sevgililer seçecek geceler
Bilirim
Zor gelecek çok zor gelecek bazen dostlarim bile
En son sevdiiin inan ben olmayacaiim bana güven

Yaz ortasinda için bir anda ürperecek
Bir gülecek bir küseceksin ama geçecek
Aik kendini aik bizleri zar zor temize çekecek
Senin de boynu bükük bir defterin olacak birgün


Söyleyen : Candan Erçetin



Bana Güven - Candan Erçetin



0 yorum:

Yorum Gönder