28 Kasım 2010 Pazar

Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi




Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi şarkı sözü, Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi dinle, Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi indir, Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi video klip klibi izle


Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi


insan bir ummandir bilmek istersen
Katredir denizler göl bana göre
Hakkin cemalini görmek istersen
Ölmeden evveli öl bana göre

Düzgün bir karakter temiz bir ahlak
Edebinle otur edebinle kalk
Bir dilim ekmeiin var ise mutlak
Onu bir kamile böl bana göre

Kavga ve giybete sen olma yakin
Cahil ile sohbet etme ha sakin
Aynayi alip da kendine bakin
Sirati surette bul bana göre

Yaz güze kii ise döner bahara
Açilir sinemde bin türlü yara
Gül için bülbüller bailiyor zara
Baharin müjdesi gül bana göre

Kederi sözümden alinsa hisse
Kulak vermek lazim çikan nefese
Turap olmak lazim cümle herkese
Bunu gösterecek hal bana göre

Kaynak: Asik Kederi
Yöre: Adiyaman

Söyleyen : Aşık Kederi



Bana Göre (İnsan Bir Ummandır) - Aşık Kederi



0 yorum:

Yorum Gönder