28 Kasım 2010 Pazar

Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani




Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani şarkı sözü, Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani dinle, Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani indir, Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani video klip klibi izle


Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani


Garip gurbet elde gezen birader
Dilinden bir name düz bana gönder
Oku bu beytimi al selamimi
Kondur bir imlayi yaz bana gönder

Ne zorun var kaldin gurbet ellerde
Gözümüzü koydun tozlu yollarda
Arz eyle silayi gezme çöllerde
Yaktin yüreiimi köz bana gönder

Kalip gurbet elde kurdun bir divan
Yad elde sürülmez dem ile devran
Sanki Misir ellerinde Yusuf-i Kenan
Ailar Yakup deyi göz bana gönder

Pederim söyledi ben yazdim bunu
Validem gözünden döker al kani
Eyletme gurbette o sefil cani
Heyran'im muteber tez bana gönder

Kaynak: Asik Heyrani
Yöre: -

Söyleyen : Aşık Heyrani



Bana Gönder (Garip Gurbet Elde) - Aşık Heyrani



0 yorum:

Yorum Gönder