28 Kasım 2010 Pazar

Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman




Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman şarkı sözü, Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman dinle, Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman indir, Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman video klip klibi izle


Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman


Bana, bana bir ieyler söyle
Gözlerime bakmasan da
Bana bir ieyler anlat

Yüzündeki ifadeyi taniyorum
Sanki bir ieyler gizliyor, sakliyorsun
Bana gerçekleri söyle

Bakma öyle acir gibi
Acinacak zavalli deiilim
Çaresiz biri varsa o da sensin yaziklar olsun, sana
yaziklar olsun

Biliyordum baitan beri fazla sürmez bu iliiki
Ne saygindi ne de ciddi neler oldu ah neler oldu bana
gerçekleri söyle


Söyleyen : Rafet El Roman



Bana Gerçekleri Söyle - Rafet El Roman



0 yorum:

Yorum Gönder