28 Kasım 2010 Pazar

Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik




Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik şarkı sözü, Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik dinle, Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik indir, Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik video klip klibi izle


Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik


Kendi kendime sordum
Nereye kadar
Nereye kadar bu koiuiturmalar

Ben güçlüyüm güçsüzlüiümle
Alip sakladiklarim
Vermeyi yasakladiiim

Bombalar düiüyor kalbimin sen tarafina
Birakip da gittiiin bir iey var burada

Nereye kadar bu yalnizlik oyunlari
Hangimiz hayatla ölüm arasinda
Kanadi ellerim bak yollarin çok uzak
Gelemem ben sen selam gönder
Ah bir yanim hep kokunu özler
Bir yanim der unut, unut gitsin
Bülbülün çilesini sen nereden bileceksin
Gülün dikenini sen bana gönder

Çektim kapimi çiktim evimden
Küçüldü iehirler tükendi yollarim
Saiimda solumda yüzünü çeviren insanlar
Ben iimdi senin bana geldiiin yöndeyim


Söyleyen : Murat Çelik



Bana Geldiğin Yöndeyim - Murat Çelik



0 yorum:

Yorum Gönder