28 Kasım 2010 Pazar

na Medet Senden Olur - ismail ilknur




na Medet Senden Olur - ismail ilknur şarkı sözü, na Medet Senden Olur - ismail ilknur dinle, na Medet Senden Olur - ismail ilknur indir, na Medet Senden Olur - ismail ilknur video klip klibi izle


na Medet Senden Olur - ismail ilknur


Bana medet senden olur efendim olur efendim
Aiilmaz dailarin dost ardinda kaldim
Eller dosta doiru çeker göçünü
Evsiz viranede çöllerde kaldim

Sana derim sana ey kaii kara ey kaii kara
Artiyor eksilmez dost sinemde yara
Bir aiinam yok ki halimi sora
Yalanli dolanli dillerde kaldim

Sabahtan sabahtan semah tutarim semah tutarim
Dosta kadar gider oy benim katarim
Baykui gibi viranede öterim
Gel gör ne periian hallerde kaldim

Pir sultan abdal'im bende gülmedim bende gülmedim
Aradim derdime dost derman bulmadim
Yol nereden gelir gider bilmedim
Kesildi kervanim ellerde kaldim

Söyleyen : ismail ilknur



na Medet Senden Olur - ismail ilknur



0 yorum:

Yorum Gönder