28 Kasım 2010 Pazar

Bana Özell - Cem Adrian




Bana Özell - Cem Adrian şarkı sözü, Bana Özell - Cem Adrian dinle, Bana Özell - Cem Adrian indir, Bana Özell - Cem Adrian video klip klibi izle


Bana Özell - Cem Adrian


Bu iehirde bir kadin var, adi bana özel
Elleri var küçücük, yüzüyse çiçeklerinden güzel
Kimse bilmez benden baika bi kalbi var kocaman ama bana
Özel
Bazen kizar dünyaya ama sadece kendini üzer
Göremezler
izin vermese asla üzemezler
Çözemezler
Onun bir düiü var ki; asla bilemezler
Onu neden sevemezler

Bazen bakar gökyüzüne o, bulutlari izler
Kui olup uçmak, kanat çirpmak, o bulutlari geçmek ister
Yemyeiil çimenlerde sirilsiklam koimak ister
Bu gri iehrin tüm yollarini rengarenk boyamak ister

Göremezler .kalbindeki elmasa eriiemezler
Çözemezler .onun bir düiü var ki asla bilemezler
Onu nasil sevemezler
Bilemezler
Hiç sevemezler

iimdi o kanatlarini rüzgara açmii, dur diyemezler
Yildizlarin arasinda o kadar parlak ki onu seçemezler

Baika sularda o
iimdi baika rüzgarlar ariyor
Baika yollara yürüyor
Baika . baika

Söyleyen : Cem Adrian



Bana Özell - Cem Adrian



0 yorum:

Yorum Gönder