28 Kasım 2010 Pazar

Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer




Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer şarkı sözü, Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer dinle, Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer indir, Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer video klip klibi izle


Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer


Farfarayla doldu ruhumun asilerini sakinleitiren müzik
Kutusu
Nerde ''play'' butonu i bas da çalsin
Kendi yazitlarim iinecesine kalbe batsin
Kodes-kafes miraysa canim burda çiksin ahali
Öfke resitalimde dilsizdim ben, konuian gözlerimdi
Mutlu sonlarin kötü bailangiçlarina aliiabilmeli
Hayati diierlerinden kopya çekerek yaiamak budalaca
Kendi yolunun iniasi iart tabiiki
Cehennem aiiklarla dolu, sadakatsizlerin
Ayaklari katedecek yolu
istemesen de katetmen gerekecek selvi boylu yokuiu
Kendini hergün izleyerek göreceksin yokoluiunu sen de
Yaiadikça oyuna dahilim
Namussuzluk dünyasinda kabus nüfusu artmakta, saklan
Kiyametin tiyolari göz kirpmakta
inia ettiklerini yikmak için gelecekler
Bunun bilinciyle yaia
Ne yazik ki testlerinize tabi deiilim
Bestelerimi deste deste zulaladim
Aheste yürüyen kaplumbaiayim
Sen, istanbul'u bacaklarinin arasina almiisin
Aferin helal olsun, iii kapmiisin
Aklin kokuimui odalarda baygin, erkek düiü sapkin
Kötü niyetli yaklaiim, iehvet hali zipkin
Sen çitirsin, en basitinden kirilirsin
Dev cüsseli iehrim aç, kendini bulunca al ve kaç

[Nakarat]
Bana müsade beyler, ben gider ahim kalir
Düiman beni hatirlasin, korkum yere batsin varsin
Gül bahçem yangin, küllerim avuçlarimdan taisin
Son sualde don tutsun dudaklarin kanasin

Söyleyen : Sagopa Kajmer



Bana Müsade Beyler - Sagopa Kajmer



0 yorum:

Yorum Gönder