28 Kasım 2010 Pazar

Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna




Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna şarkı sözü, Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna dinle, Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna indir, Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna video klip klibi izle


Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna


Bana kara diyen mahim
Alma aiiklarin ahin
Kara donlu beytullahin
Örtüsü kara deiil mi

Bana kara deyip durma
Hak yaratmii sen hor görme
Ela göze siyah sürme
Çekerler kara deiil mi

Hazreti Hizir boz atli
Kendisi iekerden tatli
Bezirganlarda kiymatli
Kahve de kara deiil mi

Yemende büber ekerler
Nazik el ile çekerler
Türlü yemeie dökerler
Büberde kara deiil mi

Cennetten üç irmak akar
Hakkin didarina bakar
Misk-ü anber gibi kokar
Karanfil kara deiil mi

Seherde kapi açilir
Mümine rahmet saçilir
Sofrada iftar açilir
Zeytinde kara deiil mi

Kaynak: Fatma Tuna
Yöre: Bolu

Söyleyen : Fatma Tuna



Bana Kara Diyen Mahim - Fatma Tuna



0 yorum:

Yorum Gönder